Slik fungerer integrasjonen
Med IEX sin integrasjon til DdD er din SmartWeb nettbutikk koblet til kasseapparatet ditt. Det betyr at varene dine, og lagerantallet på kasseapparatet automatisk blir synkronisert med din SmartWeb nettbutikk.
Dette forenkler jobben, og gjør at du sparer tid på manuell inntasting.
- Lagertall fra SmartWeb sendes automatisk til DdD
- Varer og lagerantall opprettes og redigeres i DdD og varedata sendes automatisk til nettbutikken
- Dine arbeidsoppgaver automatiseres
Dette kan du med IEX
IEX dashbordet gjør det mulig å sette opp integrasjonen slik at den passer din workflow. Her kan du endre alle innstillinger, og gjennom logger og grafer får du et godt overblikk over dataen som overføres.
- Aktiver selv automatisk bokføring
- IEX teamet står klare med support og hjelp til spesialoppsetning
Se presentasjonsvideo:
Denne fremgangsmåten viser hvordan bestilling av IEX integrasjonen til DdD foregår.
Fremgangsmåte:
- Du bestiller integrasjonen fra IEX
- Velg det abonnementet som passer best til din bedrift
- En IEX medarbeider setter opp integrasjonen for deg
- Integrasjonen konfigureres og testes
- Aktivering av integration
Hjelp og veiledning
IEX står klare til å hjelpe på mail, chat og telefon.
Les mer om IEX eller send en mail til support@iex.dk
IEX tar gjerne en snakk med deg om hva som passer best til deg og din bedrift.