
Automatiser forsendelsene dine med Webshipper
Integrasjonen mellom SmartWeb og Webshipper gjør det enkelt for deg å håndtere frakt og logistikk - i én samlet løsning. Du får mulighet for å bestille frakt og automatisk skrive ut pakkeseddler. Integrasjonen tar bare 10 minutter å sette opp. Med en samlet EDI-løsning håndterer du enkelt ordrene dine og får mer tid til å fokusere på forretningen din.
MED DENNE INTEGRASJON HÅNDTERER DU
Plukk & Pakk
Bestill frakt
Toll
Spor pakker (tracking)
Avslutt ordren
Retur
Slik fungerer integrasjonen
Det er veldig enkelt å bruke Webshipper-plattformen, og integrasjonen fungerer slik:
- Du mottar en ordre i din SmartWeb nettbutikk
- SmartWeb sender ordrene dine til Webshipper, helt automatisk
- Du logger deg inn i Webshipper og skriver automatisk ut plukklister, pakkeseddler og dokumentasjon til toll
- Statusen på ordrene endres og du har nå avsluttet og ferdigbehandlet ordrene dine
Fraktleverandører
Med Webshipper kan du bl.a. sende pakkene dine med:
- PostNord
- Bring
- Helthjem
- DHL Express / DHL Parcel / DHL Global mail
- DAO
- GLS
- UPS
- Coolrunner
+ samt flere lagerhoteller
Se hele listen over transportører her.
Sånn kommer du videre
Det tar kun 10 minutter å sette opp integrasjonen mellom SmartWeb og Webshipper.
Begynn med å lag en brukerkonto på Webshipper.
1. Opprett ordresystemet ditt > ’Add ordersystem’
- Velg SmartWeb under integrasjonstype
- Angi din nettadresse (URL)
- Finn fraktleverandøren din (shipper) og velg ’Create now’
- Angi dine brukeropplysningene dine til den valgte fraktleverandøren (shipper)
Kundestøtte
SmartWeb gir ikke support på denne integrasjon - men det gjør Webshipper! Har du spørsmål eller bruk for å vide mer om Webshipper og integrasjonen til SmartWeb, er du velkommen til å kontakte Webshipper´s kundeservice. De hjelper deg gladeligen videre.
PRISOVERSIKT
Integrasjon til SmartWeb | Gratis |
Avtale med Webshipper |
Se priser |
Priser er ekskl. mva |
Utgitt av:
Webshipper
Pris:
Gratis
Support:
Webshipper