Webshipr

Automatiser dine SmartWeb ordrer og forsendelser

Automatiser forsendelsene dine med Webshipr

Integrasjonen mellom SmartWeb og Webshipr gjør det enkelt for deg å håndtere frakt og logistikk - i én samlet løsning. Du får mulighet for å bestille frakt og automatisk skrive ut pakkeseddler. Integrasjonen tar bare 10 minutter å sette opp. Med en samlet EDI-løsning håndterer du enkelt ordrene dine og får mer tid til å fokusere på forretningen din.

 

MED DENNE INTEGRASJON HÅNDTERER DU


 Plukking & Pakking
 Bestilling av frakt
Toll
Sporing av pakker (tracking)
Avslutte orderen
 Retur

 

 

Slik fungerer integrasjonen

Det er veldig enkelt å bruke Webshipr-plattformen, og integrasjonen fungerer slik:
 

  1. Du mottar en ordre i din SmartWeb nettbutikk
  2. SmartWeb sender ordrene dine til Webshipr, helt automatisk
  3. Du logger deg inn i Webshipr og skriver automatisk ut plukklister, pakkeseddler og dokumentasjon til toll
  4. Statusen på ordrene endres og du har nå avsluttet og ferdigbehandlet ordrene dine
     

Fraktleverandører

Med Webshipr kan du bl.a. sende pakkene dine med:

  • PostNord
  • Bring
  • Helthjem
  • DHL Express / DHL Parcel / DHL Global mail
  • DAO
  • GLS
  • UPS
  • Coolrunner

+ samt flere lagerhoteller

 

Se hele listen over transportører her.

 

 

 

Sånn kommer du videre

Det tar kun 10 minutter å sette opp integrasjonen mellom SmartWeb og Webshipr.

Begynn med å lag en brukerkonto på Webshipr.

 
Deretter skal du følge disse 3 enkle trinn og du er snart i gang med Webshipr:
 

1. Opprett ordresystemet ditt > ’Add ordersystem’

  • Velg SmartWeb under integrasjonstype
  • Angi din nettadresse (URL)
 
2. Opprett en fraktleverandør >Add shipper’
  • Finn fraktleverandøren din (shipper) og velg ’Create now’
  • Angi dine brukeropplysningene dine til den valgte fraktleverandøren (shipper)
 
3.  Opprett de fraktintervaller du ønsker å bruke, og sammenlign dem med fraktintervallene i SmartWeb
 
Du har nå automatisert forsendelsene dine. Webshipr henter automatisk inn ordrene dine og du skal kun behandle dem med et klikk. Deretter skrives pakkeseddel og følgeseddel ut, og sporing (tracking) sendes til kunden og ordren avlsuttes/lukkes i SmartWeb.
 

Kundestøtte

SmartWeb gir ikke support på denne integrasjon - men det gjør Webshipr! Har du spørsmål eller bruk for å vide mer om Webshipr og integrasjonen til SmartWeb, er du velkommen til å kontakte Webshipr´s  kundeservice. De hjelper deg gladeligen videre.

PRISOVERSIKT

Integrasjon til SmartWeb Gratis

Avtale med Webshipr

Se priser

Priser er ekskl. mva

 

Utgitt av:
Webshipr

Pris:
Gratis

Support:
Webshipr

ALLTID GRATIS SUPPORT

Vi har mer enn 100 hjelpevideoer, en god online bruksanvisning og du har sjansen

å ringe og skrive til oss - gratis!